
La data de 19-20 octombrie 2017, la invitația amabilă a Automobil Club Portugalia, s-a desfășurat cea de-a treia vizită de studiu pentru cluburile COFO (Coordonarea Forumului Cluburilor din Europa de Est și Centrală) , la Lisabona, Portugalia.. Tema evenimentului din acest an a fost ”Prezența online și rețelele de socializare ” cu participarea a 14 cluburi.
Managerul general al ACP, Luis Figuireido a început conferința cu prezentarea generală a strategiei de poziționare și marketing ale clubului. Teresa Cavalho (Director Marketing) a împărtășit membrilor Cluburilor modul în care ACP și-a implementat strategia integrată de social media.

Echipa din cadrul Departamentului Digital, Ivo Henriques (Digital Marketing) și Carlos Silva (Manager Relații cu Clienții), au prezentat noul siteal ACP și modul în care Managementul Relațiilor cu Clienții convertește datele pentru oferirea experienței personalizate membrilor săi.
ACP, de asemenea, a prezentat participanților canalul său online Autoclube, care este actualizat în mod regulat cu știri, interviuri și videoclipuri cu teme relevante.

Prima zi a întâlnirii, s-a încheiat cu actualizarea activităților de comunicare și cu organizarea unui atelier de lucru cu implicarea Cluburilor pentru identificarea strategiei media care se potrivește cel mai bine audienței și identității acestora.
Ziua a doua a întâlnirii a cuprins prezentarea noilor proiecte ACP, așa ca viitorul website (Rui Taborda, Director Digital Marketing) și noile aplicații mobile (Damien Santos, Manager Departamentul IT). La final, Luis a prezentat o imagine de ansamblu a campaniilor de marketing ale ACP pe lângă strategiile de aderare a membrilor și a încheiat întâlnirea cu rezumatul celor mai importante idei din cadrul vizitei de studiu.

Participanții au recunoscut că au acumulat informații utile pentru dezvoltarea noilor idei în Cluburile sale. Majoritatea acestora au menționat că se vor axa asupra îmbunătățirii website-lui organizației și a relațiilor cu clienții, elaborarea strategiiilor media și examinarea posibilității de dezvoltare aplicațiilor mobile.