AO ACM invită companiile să prezinte oferta pentru servicii de printare, design și materiale de promovare
Automobil Club din Moldova (ACM), finanțat de către UNICEF, implementator al proiectului Drumuri sigure spre școală (Safe journeys to school), vă invită să participaţi la concursul de selectare a companiei potrivite pentru prestarea serviciilor de design și printare a materialelor de promovare, a Pachetului educațional pentru siguranța rutieră și a elementelor reflectorizante.
Perioada de prestare/livrare a serviciilor este 01.01.2025 – 31.03.2025
Servicii care urmează a fi prestate:
Servicii de design și printare a materialelor de proiect:
- * Pliante full color (cu pliere, 100x210mm)/alte materiale promoționale – 5 000 bucăți
- * Pachetul Educațional pentru Siguranța Rutieră
Pachetul educațional constă din:
Mapă cartonată, A4 cu buzunar, full color.
În interior 3 broșuri prinse cu spirală. 1 broșură - 24 pagini, 2 - 30, 3 - 25 pagini, printare full color, pe o parte, hârtie offset. Tot aici, 9 postere A4 full color pe o parte, hârtie cretată și 9 semne de carte full color, cartonate de mărimea 21cm x 6cm.
În total 130 seturi de Pachet Educațional.
Procurare elemente reflectorizante:
- * Veste reflectorizante cu imprimare full color o parte – 2064 bucăți
- * Reflectorizante (brățări sau flickere sub formă de ursuleți și/sau alte forme) cu imprimare full color o parte – 19 000 bucăți
Participarea în procedura de achiziție
AO ACM invită companiile din Republica Moldova să prezinte ofertele tehnice și financiare pentru serviciile prezentate mai sus.
Procedura de achiziții se va desfășura dintr-o singură etapă, iar companiile aplicante urmează să prezinte următoarele:
- * Formularul de ofertă completat
- * Oferta tehnică și financiară a serviciilor
- * Prețul și termenii de realizare
- * Alte informații relevante (experiența anterioară)
Criterii de selectare a companiei:
- * Prețul și calitatea serviciilor
- * Termenii de prestare a serviciilor
- * Experiența anterioară
Menționăm că achiziția beneficiază de scutirea de TVA cu drept de deducere la import și/sau livrarea pe teritoriul țării a produselor destinate implementării programului.
Pachetul de aplicare urmează a fi expediat la adresa: office@acm.md până la data de 09 septembrie 2024, ora 18:00. Rezultatele achiziției vor fi anunțate până la data de 23 septembrie 2024.
Pentru detalii sau clarificări, persoana de contact – Tatiana Mihailova, E-mail: office@acm.md
Formularele pentru ofertă, le puteți descărca aici.